Νίκος Τάσιος : Η φίμωση των εργαζομένων δεν θα περάσει - οι τακτικές αυτές θα καταδικαστούν



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
11/02/2018
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Από το καλοκαίρι του 2017 έχω γίνει στόχος συγκεκριμένου Δ/ντη ο οποίος κατά παράβαση του Γ.Κ.Π κάνει προσπάθειες φίμωσης και παραδειγματικής τιμωρίας μου, καθώς ενοχλείται φαίνεται από τη συνδικαλιστική μου δράση, αναφαίρετο δικαίωμα κάθε εργαζόμενου, πόσο άλλωστε σε κάποιον εκλεγμένο σύνεδρο σε Ε.Κ.Α και Ο.Σ.Μ.Ε.


Αψηφώντας παντελώς τη διαδικασία πειθαρχικού ελέγχου όσο αναφορά την προκαταρκτική εξέταση όπως και τα χρονικά όρια της παραγραφής σύμφωνα με το αρθ. 33 του Γ.Κ.Π και στερώντας μου το δικαίωμα να απολογηθώ, προσάρμοσε ως μέλος του Π.Π.Σ την ποινή της απόλυσης, παρασύροντας επίσης και τον πρόεδρο του Π.Π.Σ, βάση άγνωστου σε εμένα πορίσματος Δ.Ε (που αφορούσε λεωφορείο που οδηγούσα και τσούλησε με δεμένο χειρόφρενο, ηλεκτρόφρενο και ανοιχτές πόρτες), το οποίο εν αγνοία μου << έκρυβαν >> για μήνες στα συρτάρια ! Όταν με αίτημά μου ζήτησα το πόρισμα καθώς αναφερόταν στην πρόσκληση σε απολογία - βάση πορίσματος - ώστε να τους δώσω τις απαραίτητες εξηγήσεις, επικαλέστηκαν εγγράφως, ότι το πόρισμα Δ.Ε είναι απόρρητο έγγραφο της εταιρείας !

Και πως να μην ήταν άλλωστε !!!

Κατέθεσα ασφαλιστικά μέτρα, εκεί ακούσαμε το απίστευτο από την δικηγόρο της εταιρείας, λάθος διατύπωση το - βάση πορίσματος - που αναφέρεται στην πρόσκληση σε απολογία, άμεσα δόθηκε προσωρινή διαταγή και ανεστάλη η πειθαρχική διαδικασία μέχρι την εκδίκαση στις 13/03/2018 όπως και να μου δοθεί το πόρισμα, με έκπληξη διαβάζοντάς το, διαπίστωσα πως τριμελής επιτροπή από διευθυντικά στελέχη της εταιρείας, σε ένα πόρισμα γεμάτο ασάφειες, παραλείψεις αλλά και υπονοούμενα (ενδεχομένως να έχει κάνει αυτό ή πιθανόν να έχει κάνει το άλλο) έδωσε το <<δικαίωμα>> στο Π.Π.Σ και στον συγκεκριμένο Δ/ντη, να βγάλει το δικό του συμπέρασμα ότι << επιχείρησα να κάνω έλεγχο χειρόφρενου που δεν είναι στις αρμοδιότητές μου … >> η πράξη αυτή δε <<ήταν αλλότρια ως προς τον σκοπό και τον προορισμό του οχήματος>> δηλαδή έγινε προσπάθεια προσαρμογής όσο αναφορά την διατύπωση του άρθ. 30 - Η2 (ποινή απόλυσης) του Γ.Κ.Π  που αναφέρεται σε <<αυθαίρετη αφαίρεση λεωφορείου ή χρησιμοποίηση του για ξένο σκοπό προς τον προορισμό του>> με το έτσι θέλω φυσικά, ποιος τους ελέγχει ;

Εδώ, τίθενται πολλά ερωτήματα, πολλά από αυτά δεν είναι της ώρας, μπορώ όμως να αναφερθώ σε μερικά, που αφορούν όλους τους εργαζόμενους, παράδειγμα, πως είναι δυνατόν να διενεργείται Δ.Ε χωρίς να το γνωρίζει ο εργαζόμενος ; πόσα τέτοιου είδους πορίσματα υπάρχουν εν αγνοία των εργαζομένων με αποφάσεις εις βάρος τους ; υπάρχει κρυφός φάκελος εργαζομένων στην εταιρεία ; ποιος ωφελείται από αυτά τα πορίσματα ; 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, ο μοναδικός υπεύθυνος για το όχημα που οδηγεί είναι ο οδηγός, όπως επίσης και για την ασφαλή μετακίνηση του επιβάτη μέχρι τον προορισμό του και κανείς δεν θα εμποδίσει τον οδηγό να ελέγξει ή να δηλώσει βλάβη στο όχημα που οδηγεί, τουλάχιστον, αυτό μπορούμε να το διασφαλίσουμε και είναι το προτέρημα μιας δημόσιας και όχι ιδιωτικής επιχείρησης …

Οι τακτικές αυτές θα πρέπει να σταματήσουν και να καταδικαστούν και επειδή κάποιοι αποφασίζουν και διατάζουν εφαρμόζοντας τον ΓΚΠ όπως τους βολεύει, τον λόγο πλέον έχει η δικαιοσύνη … 

Η Διοίκηση δε, με υπηρεσιακό σημείωμα τους παρακαλεί να εφαρμόζουν σωστά τον ΓΚΠ, ούτε λόγος για παράβαση καθήκοντος ή κατάχρηση εξουσίας …

Νίκος Τάσιος 
ΔΑΚΕ ΟΑΣΑ - ΟΣΥ


Δημοφιλείς αναρτήσεις